Sony tikslas – trečia vieta rinkoje
Sony“ kompanija po išsiskyrimo su „Ericsson“ griebia jautį už ragų ir keičia kompanija iš pagrindų. „Sony“ 2012 metais pakilo į 4 vietą pasaulyje pagal parduotus išmaniuosius telefonus ir užėmė 4,5 proc rinkos dalies. Aišku didžiaja dalį šios rinkos valdo „Apple“ bei „Samsung“. Kartu sudėjus šios kompanijos valdo daugiau nei 50 proc. visos išmaniųjų telefonų rinkos. Trečioje vietoje buvo „Huawei“ su 4,9 proc rinkos dalies.
Nauja „Sony“ strategija numato, kad bus kuriami produktai skirtingoms valstybėms ir skirtingoms rinkoms. Šią strategiją labai sėkmingai vykdo „Samsung“ kompanija. Taigi 2013 metais turėtume rinkoje išvysti daug besivystančiom rinkom skirtų „Sony“ kompanijos mobiliųjų telefonų, nes šioje nišoje „Sony“ kompanija praktiškai neturėjo modelių.